torstai 8. helmikuuta 2018

Oudot asiat pt. 2

Moi! Kerron vähän lisää "outoja" piirteitä ja asioita itseäni koskien. Loppujen lopuksi mikään asia ei ole outo, kaikki ovat juuri omanlaisiaan ja ihania itsejään. Muista pitää itsestäsi huoli!



Olen lentänyt vain kerran elämässäni. Lensin siis Gran Canarialle Puerto Ricoon viettämään ihania hetkiä mukavien ihmisten keskelle. Siellä sai kuulla paljon kohteliaisuuksia, esimerkiksi minulle sanottiin, että olen Barbie. Kuulin myös minua kutsuttavan Flower nimellä. Pääsin ajamaan suurta laivaa Atlantilla, jolloin sain olla laivan kapteenitar, se oli kivaa! Lentosuukkoja tuli tööttäysten kera lähtiessämme laivasta.

Musiikki, ja varsinkin herra nimeltä Isac Elliot, on lähellä sydäntäni. Voin kuunnella "Ikkeä" loputtomiin. Tällä hetkellä "Uncover me", "Mouth to Mouth" ja "I wrote a song for you" ovat lemppareitani. Suosittelen näiden biisien kuuntelua!

Hiukseni ovat olleet kerran päältä blondit ja eräs toinen kerta latvoista pinkit. Ei siinä, pidän kuitenkin tällä hetkellä omasta väristäni eniten, joka sattuu olemaan tumman ruskea.



Olen aikamoinen viherpeukalo. Tällä hetkellä kasveja sattuu olemaan 19 kappaletta, joista 10 olen kasvattanut itse. Olen kuitenkin kasvattanut niitä varmaankin kolmisenkymmentä, mutta olen antanut niitä muun muassa joululahjoiksi, jotta niistä olisi muillekin iloa. Kasvatan lähinnä saintpaulioita, mutta niiden lisäksi pöydiltäni löytyy orkideaa pari kappaletta, rönsylilja, ihan perus viherkasvi, sekä mandariinipuu.



Krooninen nuha kuuluu vahvasti minun elämääni. Toisin sanoen minulla on aina nuha. Se pahenee flunssan myötä, mutta muuten se ei yleensä haittaa elämääni. Asialle voidaan tehdä jotain (leikkaus) vasta täytettyäni kahdeksantoista.

Kita- ja nielurisat minulta on leikattu eskari-ikäisenä. Sen luultiin auttavan jatkuvaan nuhaani. Jäätelöäkin tarjottiin leikkauksen jälkeen, mutta se ei maistunut kurkkukivun ollessa niin suuri.

Kotitalouden tunnilla otin pitsaa pois uunista ja leivinpaperi syttyi palamaan. Hetken aikaa saatoin siinä panikoida, mutta onneksi tilanne selvisi nopeasti.

Joulukalenterien määrä ollessani alakouluikäinen, oli massiivinen. Joskus minulla saattoi olla melkein kymmenen kalenteria, luoja tietää miksi.

Ennen tätä vuotta en ollut tehnyt yhtään piparkakkutaloa. Tänä vuonna sitten teinkin niitä reilu parikymmentä kappaletta parhaan ystäväni kanssa. Myimme niitä viiden euron hinnalla joulukuussa. Tein niitä itsekseni muutaman sukulaisille lahjaksi.



Schleichit olivat iso juttu ollessani vielä ala-asteella. Niitä kerääntyi liki sata kappaletta, lähinnä hevosia kylläkin.



Huulirasvat ovat taivaan lahja. Olen varmastikin addiktoitunut huulien rasvaamiseen, sillä jokaisesta käytössä olevasta takistani löytyy huulirasva. Niitä löytyy myös repuista, sekä yöpöydältäni.

Minut ja minun paras ystäväni sekoitetaan todella usein. Se tuo välillä hauskoja tilanteita, sillä jos minä viittaan ja ystäväiseni ei, ja opettaja silti sanoo ystäväni nimen, niin siinä on sitten aina se pieni hiljaisuus, kunnes opettaja huomaa sanoneensa väärin :D.

Toivottavasti piditte postauksesta! Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti